12/12/2019

მარკეტინგის სემინარი

MA Seminar 2019-2 (32).JPG

პროდუქტის წარმატებისთვის მხოლოდ მისი მაღალი ხარისხი და მის რეალიზაციაში გასაშვებად სწორად გატარებული საწარმოო ღონისძიებები არ კმარა. მაღალი კონკურენციის პირობებში მხოლოდ ფუნქციონალურობა და ხარისხი საკმარისი არგუმენტი არაა მომხმარებლისთვის პროდუქტის შესაძენად. კიდევ სხვა რა ფაქტორები ახდენს გავლენას პროდუქტის ცნობადობის ზრდაზე და რა არხებით უნდა მივიტანოთ ის მომხმარებლამდე, ამ თემების განხილვას დაეთმო სამ დღიანი სემინარი - მარკეტინგი. შეხვედრის ბოლოს მონაწილეებს მიეცათ მარკეტინგული კონცეფციის შექმნის და მისი წარდგენის შესაძლებლობა. საუკეთესო პრეზენტატორს გადაეცა საცუქრად სვოჩის საათი.

« უკან
501
Login