მიზნები
სემინარის მონაწილეები შეისწავლიან, თუ როგორ უნდა შექმნან ეფექტური კონტენტი, შეარჩიონ აუდიტორია, სხვადასხვა მონაცემებზე დაყრდნობით გაუშვან რეკლამები და შეძლონ გააანალიზონ მიღებული შედეგები.
შინაარსი
- სტატისტიკური მონაცემების განხილვა მსოფლიოს მასშტაბით
- Facebook - ზე ბიზნეს გვერდის შექმნა
- გვერდის სამართავი როლების გადანაწილება
- მესენჯერში ავტომატური კითხვარის გაწერა
- Facebook - ზე ბარათის მიბმა
- თანხის გადახდა ინტერნეტ სივრცეში
- რა არის Facebook Canvas - ი და როგორ შეგვიძლია მისი მართვა
- რა არის Crossposting - ი და რა უპირატესობა აქვს მას
- ბანერის აწყობა
- ეფექტური კონტენტის შექმნის პრინციპები
- Business Manager - ის მიმოხილვა
- Facebook Ads Manager - ის მიმოხილვა
- რეკლამის სახეობების განხილვა პრაქტიკული მაგალითების თანხლებით
- აუდიტორიის სახეები Facebook გვერდზე
- Core Audience - ის შექმნა
- Custom Audience - ის შექმნა
- Lookalike Audience - ის შექმნა
- სხვადასხვა ტიპის Facebook რეკლამების გაშვება
- Facebook რემარკეტინგი
- როგორ მუშაობს Instagram - ი
- რეკლამების გაშვება; Instagram - ის ბიზნეს გვერდზე
- რეკლამის გაშვების შემდეგ მიღებული შედეგების ანალიზი და სამომავლო ნაბიჯების განსაზღვრა
ფორმა: თეორიული და პრაქტიკული ნაწილი, ჯგუფური მუშაობა, ინდივიდუალური პრეზენტაცია
ხანგრძლივობა: 18 საათი
ღირებულება: 200 GEL (BPN Georgia - ს პროგრამის მონაწილეებისთვის მოქმედებს 40% - იანი ფასდაკლება. ერთი კომპანიიდან სამი და მეტი პირის დასწრების შემთხვევაში კი 20 % - იანი ფასდაკლება)
მონაწილეები: დასწრება შესაძლებელია ნებისმიერი მსურველისთვის

ტრენერი, ქოუჩი, „BPN Georgia“ - ს გაყიდვებისა და მარკეტინგის მენეჯერი, „Sisters Wine“ - ის თანადამფუძნებელი.